Tuesday, March 24, 2009

me + washing machine = so funny!!

actually apa yg jadik ni mmg agak lawak la...

spt biasa la..sejak abh xdk ni..i amik tugas bsuh n sidai bju..kcuali lipat bju..mmg xsuka...so spt biasa la..bog=h bju dlm washing machine...naik atas n sejam lps tu trun nk sidai plak...


so masa tnggu bju tu nk abis spin...i pon terasa nk mkn sumthg..hai..mkn ja keja ny..mau xgemok...ok,back to the story...so..i bkak peti ais ada tuna...apa lg..nk mkn dgn roti la kn..cari xdk...i rasa mcm bwk blk td...mayb kelmarin kot..so xpa..i thought nk goreng apa yg patut kn...coz sblm ni kalau abh ada..mmg abah slalu buat sapper*slh eja ni kan??*...


so i nk sidai bju dlu b4 nk mggoreng tu...nk tau x..bla i bkak washing machine..SUPRISE!!!..i nmpk roti n sekaya dlm tu..OMG..apa nk buat ni..abis bju smua dsaluti..wuuuaahhh...nk buat mcm mana ni???...tkt gla tym tu...tkt ma mrh...so...i senyap2 bsuh blk smua bju tu..but i kluaq jgk la..buat2 nk sidai...so that ma xtau...


actually smua bju kotor kami boh dlm plastik..pastu bwk blk laguna nk bsuh...ma p boh roti dlm tu*nasib bek xboh paper..kalau x,mampos aku*...i mesg bg tau k..tau x..dia kol...nk gelak..suddenly bru i sedaq...mmg lwk pon...dsbbkn tkt kena mrh xigt plak nk gelak..hehehe...i tny k..mcm mana kalau ma tny pasai roti tu..apa i nk jwb???...k kata...bg tau ja la xtau....so plan i mmg mcm tu la kan...


tgh dok syok bc bku..tetba ma msuk..ma kata"kak teh,buat milo kt mama..pastu bwk naik roti skali"...gedubuk!!!...argghghhh!!!...apa nk buat ni...so i kata la...xdk pon roti kt bwh..ma kata dia bwk blk td...i pon kata la.."xdk pon ma"...tau x..i xbleh thn nk gelak..k la ni...dia kata lwk..i pon rasa lwk jgk..mula2 tkt...tetba ma kata"tah2 dh boh dlm machine pa"


alamak...mcm mana ni...but i still play the game la...i kata"mana ada..adk dh sidai bju pa td..xdk pon"...*ya Allah..ampun kn lh dosa hamba menipu ni*...ma kata"sah dh la tu..mesti boh dlm tu ny"...i kata x..but i cant stop smilling u know...dalih pny dalih...last skali dh xtertanggung dh ni...i pon ngaku.."sori mama"


wuuuaaahhh...pastu ma trus kol abh..ngadu!!!..hehehe...lwk jgk ma ni kan..nk tau x...sekaya yg separuh tu..abis...kosong..empty...nasib bek xkena bju skolah dik mi..kalau x..mampos...roti ti apa lg..dh bleh buat bengkang...dh penyek...hahahah...tkt+lwk...bru semggu amik alih portfolio...dh jdk mcm ni..;)

2 comments:

  1. kak teh mmg camtu prangai kentot. hehe

    ReplyDelete
  2. hahahahaahahaha aduii glaa lwk ah.aduii aduii.best gla entry ne.hahaa

    ReplyDelete