Monday, February 13, 2012

Pabila Cik Anneh dan Cik Pe'ah bergabung

cik anneh tu refer to me la...my rumet farah kt matrik dulu bg...n cik peah tu my friend la nur syifaaiyah...basically i byk byk byk sgt bt bnda gila2 dgn peah ni...seriously...bnda yg uolls xbleh pk pon ktorg bt...most of the time spontaneous la...mmg ktrog xplan pon...n srious best gila..xtau la kenapa bila ktorg bsama kn jd mcm ni..hehhe...ktorg sndiri pelik...pd hal nk tau x...peah bg tau ak...1st time dia kenal ak dulu...dia sgt2 la xsuka dgn ak ni....dia ckp ak gedik lg plak tu..haii...tu la org dulu2 ckp...xkenal maka xchenta...hihi

actually...di kala mengisi waktu lapang ni...i go thru my tons tons tons of pictures yg i ada...n i prasan sumthg...i have lots of pictures of me with her...seriously...sgt byk...hehe..nmpk sgt la gigam dua2 org...xpcaya byk??...tgk la


















byk ke??...byk la tu...xsmua i msuk kn...kalau x muntoh korg nant...heheh

No comments:

Post a Comment